Aktualności

„NAJLEPSZY PRODUKT – WYBÓR KONSUMENTÓW 2015”

Premierowe produkty marek Melvit i Szczytno otrzymały nagrody magazynu Wiadomości Handlowe – „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2015”. 

Jest to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem było wyłonienie najlepszych nowych produktów spożywczych wprowadzonych na rynek w okresie od 1 września 2013 roku do 1 września 2014 roku. Była to czwarta edycja badania w Polsce, które wzorowane jest na analogicznym „Produkt des Jahres” – konsumenckim badaniu realizowanym od 15 lat na rynku niemieckim przez wydawnictwo z naszej grupy wydawniczej LPV Media GmbH. Polską edycję badania realizuje instytut GfK Polonia na podstawie oryginalnej metodologii opracowanej przez instytut INNOFACT.

Odznaczenia dostały płatki jaglane marki Szczytno oraz soczewice marki Melvit. Bardzo dziękujemy Państwu za oddane głosy.