Aktualności

Pobudzające ćwiczenia w parze

Pobudzające ćwiczenia w parze

CZAS WYKONYWANIA DANEGO ĆWICZENIA 45 SEK. 15 SEK. POMIĘDZY ĆWICZENIAMI
ILOŚĆ OBWODÓW: 4-6

1. PRZYSIAD + SKIP A

Jedna osoba wykonuje przysiad i w nim zastyga na czas ćwiczenia. Druga wykonuje dynamiczny bieg w miejscu- wysoko kolana w górę do dłoni partnera. Po ćwiczeniu następuje zamiana miejsc.

 

 

 

 

 

 

 

2. ŚWIECA ZE ZMIANĄ MIEJSCA

Leżycie blisko siebie. Nogi w górze. Z wdechem unieś miednicę i przełóż na drugą stronę

3. PLANK + uścisk dłoni

Wykonujesz podpór przodem naprzeciwko partnera. Teraz na przemiennie podajecie sobie dłonie. Starasz się utrzymać pozycję, jak najmniej się kołysać na boki.

4. ROZPIĘTKI W LEŻENIU

Jedna osoba wykonuje leżenie na plecach, druga podpór tyłem. Osoba leżąca chwyta stopy drugiej osoby i wykonuje rozpiętki. Z wdechem opuszcza nogi z wydechem łączy ze sobą- spinając mocno klatkę. Po wykonaniu ćwiczenia następuje zamiana ról.