Aktualności

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

Ćwiczenia na mięśnie brzucha

ILOŚĆ POWTÓRZEŃ: 20
ILOŚĆ SERII: 4

1. KLAŚNIJ ZA KOLANEM
Pozycja wyjściowa: wykonujesz leżenie na plecach nogi ugięte pod kątem 90 stopni. Dłonie za głową.
Ruch: naprzemiennie raz prawą, raz lewą nogę prostujesz, sięgając dłońmi pod ugięte kolano i złączając dłonie.

2. UNOS NOGI W GÓRĘ
Pozycja wyjściowa: wykonujesz leżenie na plecach 1 noga ugięta pod kątem 90 stopni druga prosta. Dłonie za głową.
Ruch: unosisz wyprostowaną nogę w górę wraz z oderwaniem łopatek z podłoża, zaciskając mięśnie brzucha, po czym odkładasz zatrzymując jednak kilka centymetrów na ziemią. Wykonaj zalecane powtórzenia na jedną i drugą stronę.

3. WYPROST NÓG W SIADZIE RÓWNOWAŻNYM
Pozycja wyjściowa: wykonujesz siad równoważny. Nogi ugięte. Ramiona szeroko.
Ruch: Wykonujesz wyprost nóg wraz ze złączeniem ramion. Zachowaj równowagę, oddychaj.

4. PLANK- KRZYŻOWANIE NOGI POD SPODEM
Pozycja wyjściowa: wykonujesz podpór na przedramionach. Prosta linia ciała, wciągnięty brzuch, napięte pośladki.
Ruch: naprzemiennie raz prawą, raz lewą nogę krzyżujesz pod sobą. Zachowaj pozycję, napnij wszystkie mięśnie.