Aktualności

Ćwiczenia na barki

Ćwiczenia na barki

ILOŚĆ POWTÓRZEŃ ĆWICZENIA: 25
ILOŚĆ SERII DANEGO ĆWICZENIA: 4

 

  1. UNOS DO BOKU

Pozycja wyjściowa: nogi na szerokość bioder, lekko ugięte kolana, ramiona blisko ciała.
Ruch: z wydechem wykonujesz unoszenie ramion do boku do poziomu barków. Po czym opuszczasz nie rozluźniając do końca mięśni naramiennego. Możesz wykorzystać do ćwiczeń hantle lub butelki z wodą.

  1. UNOS W PRZÓD

Pozycja wyjściowa: nogi na szerokość bioder, lekko ugięte kolana, ramiona blisko ciała.
Ruch: z wydechem wykonujesz unoszenie ramion w przód do poziomu barków. Po czym opuszczasz nie rozluźniając do końca mięśni naramiennych. Możesz wykorzystać do ćwiczeń hantle lub butelki z wodą.

  1. WYCISKANIE


Pozycja wyjściowa: nogi na szerokość bioder, lekko ugięte kolana, butelki/hantle w obu dłoniach, łokcie w dole.
Ruch: wykonujesz z wydechem wyciśnięcie hantli/ butelek w górę, po czym opuszczasz do pozycji wyjściowej

  1. ODWODZENIE W TYŁ W OPADZIE

Pozycja wyjściowa: nogi na szerokość bioder, lekko ugięte kolana, butelki/hantle w obu dłoniach, proste plecy, sylwetka pochylona.
Ruch: wykonujesz z wydechem odwodzenie butelek w tył, z wdechem wracasz do pozycji wyjściowej