Aktualności

Co jesz na śniadanie?

Co jesz na śniadanie?

Co jecie najczęściej na śniadanie? Czy są to pełnowartościowe posiłki? Mamy dla Was kilka propozycji na śniadanie od Fit Lovers, które, które nie obciążając organizmu dostarczają dużo energii. 

 

 

Śniadanie powinno składać się z pełnowartościowych produktów zawierających witaminy i minerały.
Po śniadaniu masz poczuć się lekko i mieć pełno energii na nadchodzący dzień : )
Jak wypróbujesz nasze propozycje na pewno tak będzie, oto one:

- OWSIANKA FITNESS (ZALEJ PŁATKI CIEPŁĄ WODĄ, ODCZEKAJ, AŻ NASIĄKNĄ)- ZJEDZ Z MLEKIEM ROŚLINNYM LUB JOGURTEM
- OMLET (2-3 JAJA, JEDEN BANAN, 3 ŁYŻKI MĄKI RYŻOWEJ)- ZMIKSUJ, USMAŻ Z OBU STRON
- GREEN SHAKE (1 AWOKADO, 1 BANAN, ŁYŻECZKA WIÓRKÓW KOKOSOWYCH, 3 ŁYŻKI JOGURTU GRECKIEGO)- ZMIKSUJ, WYPIJ
- JAJKA SADZONE NA SZPARAGACH (PODSMAŻ SZPARAGI KRÓTKO NA OLEJU KOKOSOWYM, WYLEJ NA NIE 2 JAJA ZACZEKAJ DO ŚCIĘCIA BIAŁKA)

Wszystko smaczne, proste do szybkiego wykonania. 
Smacznego : )